Завдання методичного об"єднання

Завдання методичного об’єднання :
Головними завданнями освіти в Україні є виховання громадянина України, формування соціально зрілої, працелюбної, творчої особистості, якій притаманно почуття власної гідності, повага до прав і свобод людини, свідоме ставлення до обов’язків людини і громадянина, гордість за свою Батьківщину, здатність до саморозуміння і самовдосконалення, активної участі у соціальному житті країни. У формуванні означених важливих якостей,  розвитку соціальної компетентності, вихованні особистості громадянина сучасної демократичної держави важливе місце займає середовище - все те, що оточує дитину від народження до кінця життя, починаючи з сім’ї, шкільного оточення і завершуючи середовищем соціальним, у якому вона народжується і яке створює умови для її розвитку і виховання.
Робота над проблемою  школи    :
*        «  Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства».
*    Формування соціальної компетентності особистості в контексті виконання навчальних програм та державних освітніх стандартів.
*      Компонувати урок таким чином, щоб у ньому знайшлося місце для формування предметних компетентностей та опанування навичками та вміннями за виділений час.
*    Організовувати урок із дотриманням його обов’язкових складових та поетапності.
*    Застосовувати оптимальну систему методів, форм і прийомів роботи на уроці із врахуванням практичних видів діяльності.
*    Враховувати у навчальному процесі вікові особливості, індивідуальність та обдарованість кожного учня та створювати для них сприятливе навчальне середовище.
*    Обов’язково оцінювати учнів на уроці та перевіряти досягнення ними очікуваних результатів.
*    Забезпечення високого методичного рівня проведення всіх видів занять.
*    Виявлення, узагальнення й поширення позитивного педагогічного досвіду творчо працюючих учителів.
*    Формування в учнів високих духовно-моральних якостей на уроках гуманітарних дисциплін.
*    Удосконалення роботи вчителів гуманітарного циклу на основі особистісно-орієнтованого навчання з різними категоріями учнів.
*    Проведення шкільних олімпіад з базових дисциплін.
*    Підвищення професійної кваліфікації вчителів МО.
*    Співпраця з методичними службами району і області.
*    Участь у роботі творчих груп, робота над розробкою дидактичних матеріалів, унаочнень.
*    Організація взаємо відвідувань уроків членів МО.
*    Проведення предметних тижних через:

§  виховання соціальної зрілості учня як визначального фактора життєвого успіху людини;
§  формування активної життєвої позиції особистості як важливої умови громадянської зрілості;
§  розвиток життєтворчих навичок як основи життєвої компетентності людини.
*    Вивчення критерій оцінки соціальних якостей учнів.



Немає коментарів:

Дописати коментар