Завдання методичного об’єднання :
Головними завданнями освіти в Україні є виховання громадянина України, формування соціально зрілої, працелюбної, творчої особистості, якій притаманно почуття власної гідності, повага до прав і свобод людини, свідоме ставлення до обов’язків людини і громадянина, гордість за свою Батьківщину, здатність до саморозуміння і самовдосконалення, активної участі у соціальному житті країни. У формуванні означених важливих якостей, розвитку соціальної компетентності, вихованні особистості громадянина сучасної демократичної держави важливе місце займає середовище - все те, що оточує дитину від народження до кінця життя, починаючи з сім’ї, шкільного оточення і завершуючи середовищем соціальним, у якому вона народжується і яке створює умови для її розвитку і виховання.
Робота над проблемою школи :
Робота над проблемою школи :
« Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства».
Формування соціальної компетентності особистості в контексті виконання навчальних програм та державних освітніх стандартів.
Компонувати урок таким чином, щоб у ньому знайшлося місце для формування предметних компетентностей та опанування навичками та вміннями за виділений час.
Організовувати урок із дотриманням його обов’язкових складових та поетапності.
Застосовувати оптимальну систему методів, форм і прийомів роботи на уроці із врахуванням практичних видів діяльності.
Враховувати у навчальному процесі вікові особливості, індивідуальність та обдарованість кожного учня та створювати для них сприятливе навчальне середовище.
Обов’язково оцінювати учнів на уроці та перевіряти досягнення ними очікуваних результатів.
Забезпечення високого методичного рівня проведення всіх видів занять.
Виявлення, узагальнення й поширення позитивного педагогічного досвіду творчо працюючих учителів.
Формування в учнів високих духовно-моральних якостей на уроках гуманітарних дисциплін.
Удосконалення роботи вчителів гуманітарного циклу на основі особистісно-орієнтованого навчання з різними категоріями учнів.
Проведення шкільних олімпіад з базових дисциплін.
Підвищення професійної кваліфікації вчителів МО.
Співпраця з методичними службами району і області.
Участь у роботі творчих груп, робота над розробкою дидактичних матеріалів, унаочнень.
Організація взаємо відвідувань уроків членів МО.
Проведення предметних тижних через:
§ виховання соціальної зрілості учня як визначального фактора життєвого успіху людини;
§ формування активної життєвої позиції особистості як важливої умови громадянської зрілості;
§ розвиток життєтворчих навичок як основи життєвої компетентності людини.
Вивчення критерій оцінки соціальних якостей учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар